پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4630
-
الف
+

طنزی به نام ضعف مدیریت

سریال «کمربندها را ببندیم» از ۱۸ فروردین از شبكه آی‌فیلم فارسی درحال پخش است.

سریال «کمربندها را ببندیم»، روایتی دیگر از ماجرای ضعف مدیریتی در سریال «بدون شرح»، با شخصیت‌های مشابه است.

به گزارش آی‌فیلم، سریال «کمربندها را ببندیم» به کارگردانی مهدی مظلومی در ادامه سریال «بدون شرح» ساخته شده است. این مجموعه همچنان خاطره این سریال را به یاد می‌آورد. 

کارگردان این مجموعه با برقرار کردن شباهتی میان شخصیت «ملکی» و «کاووسی» میان این دو سریال پیوندی داستانی برقرار کرده است. مهدی مظلومی درباره‌ شباهت نقش «ملكی» و «اسكندر» مجموعه «كمربندها را ببنديم» با «كاووسی» و «فريد» سریال «بدون شرح»، اظهار كرد: تلاش كردم كه اسكندر به فريد شباهت پيدا نكند. ولي حركات و رفتار ملكی به كاووسی شبيه شود، چون ملكی ايرلاين در ادامه‌ بدون شرح است. اين كارگردان افزود: مديريت ناقص نشريه‌ شهر قشنگ موجب بروز مشكلاتی برای آن شد و در فرودگاه، ملكی نيز در سريال كمربندها را ببنديم، همان ضعف مديريت مشكل ساز می‌شود.

گفتنی است، پیمان قاسم‌خانی، ریما رامین‌فر، محراب قاسم‌خانی و  زنده یاد خشایار الوند داستان‌های این سریال را نوشته‌اند.

در مجموعه طنز «كمربندها را ببندیم» بازیگرانی نظیر فتحعلی اویسی، امیر جعفری، رضا فیض نوروزی، سعید آقاخانی، داریوش موفق، جلال پیشوایان و... ایفای نقش كرده‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: جوانی به نام رامین عاشق دختر آقای ملكی صاحب یك فرودگاه خصوصی می‌شود ولی آقای ملكی حاضر به ازدواج این دو نیست. پس از اتفاقاتی، رامین برای رسیدن به خواسته‌هایش اقدام به هواپیماربایی می‌كند و درگیری بین رامین و آقای ملكی و هر یك از مسافرین حاضر در هواپیما داستانی می‌آفریند كه ...

سریال «کمربندها را ببندیم» هر روز ساعت ۱۷ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های ۱ و ۹ روز بعد بازپخش می‌شود.

م ه / ا ا

نظر شما
ارسال نظر